torsdag 5 juli 2012

Bland koskit, och sånt

Jag gick ut och började brottas med koskiten alltför tidigt i morse igen. Sen så var jag på väg att bli uppäten av småkalvarna, jag var tydligen extra omtyckt idag, haha. Dom är så söta.
Snart ska jag ut och diska efter att pappa har mjölkat, och så ska vi skruva och fixa lite eftersom saker & ting har en tendens att gå sönder då det är som mest stressigt.
  
Senare står balplastning på schemat. Ja, mina dagar ser ganska lika ut för tillfället.

Vad vill ni läsa om? Jag skriver mest om kor & traktorer för tillfället, och så försöker jag ju klämma in lite shoppingtips emellan också.. Men det känns så enformigt, och jag har lite dålig fantasi just nu, så kom gärna med tips på vad ni vill läsa om, så blir bloggen intressantare! Säger ni ingenting, så antar jag att ni är nöjda, och då fortsätter jag i samma stil ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar