söndag 5 augusti 2012

I just wanna tell you this...

4 kommentarer:

  1. Hur får man gjort en " I la-la-like this!" knapp? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du har Blogspot så går du in på "Layout" så kommer det ju upp en massa rutor där det står "Lägg till en gadget", "rubrik", "blogginlägg" osv. Välj "redigera" på blogginläggs-rutan så kommer det upp en ruta med olika alternativ. Där väljer du "reaktioner", och så är det bara att skriva in olika texter till "knappar" som du vill ska synas under blogginläggen sen. T.ex. "gilla", "ogilla" osv. Om du tycker det blev för krångligt så är det bara att hojta till så ska jag försöka förklara bättre :) Kram!

      Radera
    2. Tack tack tack :) frågar dej eftersom jag har sökt på google överallt men hittar inget, kan man ändra sitt blogger namn? alltså det som syns då man t.ex. kommenterar inlägg? Du heter t.ex. Saragunmarie :) :)

      Radera
    3. Alltså jag har suttit och försökt klura ut hur man gör, men jag hittar det ingenstans! Så tyvärr, jag kan inte hjälpa dig :( Kram!

      Radera