måndag 6 augusti 2012

Frågor & svar #4

SVAR: 13-20 oktober, bara jag och Sarah :)


SVAR: Det beror på hans humör ;) Men ibland, jo! Då gillar han att laga goda smörgåsar åt mig - "Roys special" som han själv kallar det. Och ibland kommer han hem med choklad åt mig utan orsak, mer än så behövs inte för att göra mig riktigt glad  (Jag skulle inte orka dras med en karl som är sådär över-romantisk och jämt ska smöra och fjäska och gulle-gulla, huua!) 


SVAR: Jag trivs bra i mina gröna, men om jag måste välja en annan färg så säger jag blå! :)

Jag har redan en navelpiercing, och så har jag haft två uppe i örat förut, men dom växte ihop då jag inte fick ha i örhängen på sjukhuset.. Så en ny uppe i örat är jag sugen på! 

Ja, jag tror på spöken. 


Sådär, nu har jag svarat på alla frågor som jag hittills fått in, men om det ännu är nåt ni vill få svar på så är det bara att slänga in en fråga här, så svarar jag i ett skilt inlägg ikväll eller imorgon! Tack till alla er som ställt en fråga åt mig ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar