fredag 17 augusti 2012

Nära döden

Jag var med om en nära döden-upplevelse nyss! Jag har, som ni kanske vet, fobi för spindlar - och då jag skulle iväg och plasta balar för en stund sen så var traktorhytten full med spindelnät. Jag ropade på pappa så kom han och tog bort näten. Jag hoppade upp i hytten igen, men rusade ut igen och skrek. Världens största spindel satt i taket och blängde på mig!! Jag har aldrig sett nåt liknande - den var stor som ett hus. T.o.m. pappa tyckte att den var enorm... Need to say more?! 
 
Nå, jag fick plastat dedär balarna i alla fall, men jag satt nog och höll koll hela tiden så att det där odjuret inte skulle återuppstå från det döda och komma och äta upp mig. Brrrrrr... *ryser ännu*
Tumblr_lvakiezg021qf1gz5o1_500_large
weheartit.com

1 kommentar:

  1. Det var som när jag var o vände gräs. Det hängde en spindel på rutan precis framför mig och jag var osäker om den var på insidan eller utsidan, så jag satt och iakttog den så jag visste var den höll hus. Haha. Usch! :o)

    SvaraRadera