tisdag 23 oktober 2012

Svar på era frågor #2

"Är du kittlig? Var? Skala 1-10 på respektive kroppsdel"
Ja, jag är kittlig. I högstadiet retades killarna alltid genom att trycka fingrarna i magen på mig, och jag gallskrek redan innan det ens nuddade. Dock har jag blivit mindre kittlig med åren, förut var jag nog 10/10 på magen, men nu är det kanske en sjua. Under fötterna är jag däremot sjuukt kittlig ännu, och jag låter helst ingen komma nära ;)

"Gillar du fotmassage?"
Det är skönt om dom bara tar i tillräckligt hårt så att det inte kittlas!

"Skulle du tillåta att din pojkvän slickade på dina fötter?"
Aldrig!

"Skulle du kunna tänka dig att bli kittlad bunden i 40 minuter för 10.000 kr?"
Det har jag redan fått utstå, utan att få betalt, så ja det skulle jag nog!

"Vilket är ditt favoritdjur? Vilket djur hatar du mest?"
Jag är en riktig kattmänniska! :) Jag har fobi för stora spindlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar