torsdag 9 augusti 2012

Nothing to say

I'm baack!!

Åh, jag tänkte somna på väg hem, jag hatar att köra "längre sträckor".. En timme i bil är ju inte länge alls, om man jämför med hur mycket vissa kör varje dag, men jag blir alltid trött då jag kör mellan Kovjoki och Vasa.

Nå, jag for ju till skolan - vilket inte tog alls lika länge som planerat - så jag fick ju hämta mitt fina skåp fortare då också :) Jag kånkade upp det till lägenheten och funderade ut en bra plats åt det, och så hann jag även hänga upp lite gardiner och sånt. Det är så skönt att ensam lalla på i lägenheten och få fundera ifred hur man vill ha det. Eftersom Roy jobbar kvällsskift nu så har han inte kunnat komma med dom senaste gångerna jag varit till Vasa, men han har gett mig lov att fixa till lägenheten som jag själv vill. Om han sen godkänner det är ju en annan femma ;)

Nej nu ska jag sluta prata strunt, jag har inget vettigt att komma med just nu, alls.
Jag ska istället fotografera lite grejer nu som ni ska få se sen!
Bla-bla-bla_large
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar