onsdag 8 augusti 2012

Om min utbildning, och sånt

Nu mår jag bättre, efter en powernap och två smörgåsar med kalkon och ägg ♥ 

Imorgon ska jag till skolan på samling med min "nya klass". Jag hamnar ju med klassen under nu eftersom mitt sista skolår flyttades upp ett halvår pga att jag jobbade hela förra hösten och tog uppehåll från skolan. Jag skulle alltså egentligen ha blivit färdig målare i våras, men jag har nu ett halvår kvar. Jag tar ut det här sista halvåret på ett helt år så att jag får ta det i lite lugnare takt, och så tänker jag jobba med jordbruket nästan till slutet av september innan jag börjar med praktiken. Skolåret börjar egentligen i mitten på augusti, men jag förtjänar hellre lite extra pengar nu då jag har chansen.

Så där fick ni lite svar på hur det ligger till med skolan, för er som undrade :)

Vasa imorgon igen alltså, jag ska passa på att uträtta lite ärenden medan jag är där då också!

Kom ihåg att gå in här och svara på tre enkla frågor om du vill ha chansen att vinna fem par Beautysticks! 

2 kommentarer:

  1. Vi börj på samma klass igen då ;)
    Kram: Rosanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo Charles sa he igår tå an ringd :D Va roooooligt!!

      Radera