lördag 24 november 2012

Det blir en julkalender i år!

Jag har suttit bra länge och knåpat med en julkalender som kommer att komma upp här på bloggen i december. Ni får gärna komma med önskningar på vad ni vill att den ska innehålla. Jag har tänkt ha lite tävlingar, julklapps- och shoppingtips osv, men ni får mer än gärna säga om det är nånting speciellt ni önskar att ska dyka upp i kalendern. Det känns som att det kommer att bli rätt svårt att fylla alla 24 dagar, men jag ska göra mitt bästa! :) Hoppas ni ser framemot kalendern lika mycket som jag gör!
  
Jag sitter med en kopp glögg och bara tar det lugnt nu. Vi hade tänkt kolla nån film ikväll, men jag tror nog att jag somnar innan det blir slag i den saken.

Imorgon blir det en slö dag, precis vad jag behöver. Mot kvällen far vi iväg till Vasa, och där stannar jag till tisdag eftersom jag ska till tandläkaren och bli ihjälborrad då. Uääääh.
Btw, har ni tips på nån super-provocerande blogg?

1 kommentar:

  1. Ohh vad roligt att du också ska ha julkalender =D, hehe charmig bild

    Tack för raderna hos mig
    kramar

    SvaraRadera