onsdag 21 november 2012

Kameror hit & kameror dit

Godmorgon! (Eller god förmiddag kanske..)
Jag sitter och kollar på kameror som bäst nu igen, haha. Efter att ni sagt åt mig på skarpen att jag inte ska köpa nån med batterier, så började jag leta vidare (TACK!). Och nu hittade jag den här som jag fastnade för > Länk. Den har acku(!), 20x optisk zoom (för er som inte vet vad det betyder så kan jag bara säga - skiiiitbra!), SteadyShot (bildstabilisering) och så är den snygg och påminner mycket om min gamla Sony som jag hade innan jag köpte min Nikon. Alltså, jag tror jag slår till på den här.. Jag behöver egentligen inte er åsikt ang. denna eftersom jag är rättså säker nu, men om ni ändå har nånting bra eller dåligt att säga om den så får ni gärna säga det såklart! Era åsikter uppskattas alltid, bra som dåliga 

Nu ska jag slänga i mig en alltför sen frukost, och sen får vi se vad som händer idag. Det blir antingen hall-bygge eller tapetsering. Får jag välja så blir det det förstnämnda, men det är ju pappa som bestämmer. Jag kan ju inte gå och klättra på hall-taket och lägga plåt ensam heller.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar