söndag 18 november 2012

New in

Igår handlade vi lite nya inredningsgrejer från Blossom och Katarina Maria, och här kommer ett par bilder på det som vi kom hem med.
Dofljus och underbara skålar från Katarina Maria.
  
Vackraste chokladkalendern, från Blossom.

Sen så förälskade jag mig i jordglobar, juliga kökshanddukar, silvriga kakfat, adventsljusstakar, underbara lampskärmar, läderväskor, fina glasburkar... Synd att allt har en tendens att va så dyrt i de allra mysigaste inredningsbutikerna.. Jag skulle gärna plocka på mig massor därifrån om ekonomin tillät ♥ 

2 kommentarer:

  1. Ohh vad roligt att du fick det och skoj att du kikade in i kalendern, är lite smått och gott där, både tips och bara vanliga juliga inlägg =D

    Så fint ni shoppat
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ett sånt vailjljus har jag och den doftar uunderbart!
    Jordgloben du sett. Var det den svart vita i Katarina Maria? den såg jag igår på mässan. Skulle så ha köpt den om den varit billigare :D

    SvaraRadera