fredag 30 november 2012

X-factor semifinal

Ikväll är det semifinal i X-factor, och här kommer min åsikt ang. de deltagarna som är kvar.

Isak - Han har bra röst och utstrålning, men what's up med låtvalen?! Förra veckan var en total flopp enligt mig.

Awa - Söt som få, och har troligtvis en lysande sångkarriär framför sig. Men, jag faller ändå inte pladask för henne.. Kanske det är låtvalen som inte tilltalar mig?

Benny - Sorry, men jag gillar honom inte alls! Varje gång han ska sjunga så får jag lust att stänga av TVn.. Tråk-gubbe.

J.E.M. - Så sjuuuukt bra! Dom är alla tre så himla duktiga och kan säkert ta sig huur långt som helst ute i världen sen! Jag håller tummar & tår för att dom vinner hela tävlingen!

Så, heja J.E.M, och ut med Benny!
Håller ni med mig, eller tycker ni att jag är helt ute och cyklar?

1 kommentar:

  1. Kul med en utvärdering! :) Första fredagen på länge som jag är hemma. Ska absolut stationera mig i soffan och om jag håller med dig! ;)
    Kram

    SvaraRadera