onsdag 7 april 2010

ACO

Sådär, nu har jag sovit en timme, mår mycket bättre! Sitter och äter en smörgås med vitlöksbroiler och kokt ägg på, mmm   
Sitter och kollar Anna Anka söker assistent på tv3 nu också. Väldigt underhållande program om ni frågar mig. :]

För 8 dagar sen köpte jag nya ansiktsprodukter från apoteket, kommer ni ihåg? Nu har jag använt Aco's rengöring i en vecka, och ser redan tydliga resultat. Min hy är inte alls lika röd längre, och den känns mycket mjukare och fräschare. Nu vågar jag t.o.m. visa mig för folk utan smink, det skulle jag aldrig ha gjort tidigare.
En sak mindre att fundera på, så skönt! Hoppas att det håller i sig, i sommar vill jag kunna ligga på stranden och sola utan smink, utan att oroa mig för att folk stirrar på mitt röda face, haha.
Dessutom har jag använt Aco's
sun kissed face cream ungefär varannan dag, så lite brunare har jag blivit i ansiktet också, vilket dämpar rödheten ytterligare.
Jag är väldigt nöjd med dessa produkter, och kommer absolut att köpa mer av dem då de tar slut!

Rengöringen. Den är väldigt mild och passar alla med normal, torr och känslig hy.

Jag bjuder på två bilder på mig själv utan smink, och utan produkter i håret. Så naturlig man kan bli, haha. På bilderna ser man att mitt hår ser friskare ut (tack vare Syoss' produkter), samt att ansiktet inte är lika rött (tack vare Aco).


Nu började tydligen Alecias' tredje maraton för idag, suck...


Ha en skön kväll!  

2 kommentarer:

  1. åh! har funderat på att köpa den där ansiktskrämen. Kanske jag måste ta mig samman och göra det nu när jag vet att den är bra!

    SvaraRadera
  2. tack så himla mycket! :) kram

    SvaraRadera