måndag 19 april 2010

ANSIKTSVÅRD

Jag har nyss kommit hem från en skön ansiktsvård hos Jeanette Ljungars. Hon använde Mary Kay-produkter i mitt ansikte, bl.a. en
3-in-1 rengöring som inkluderar rengöring, peeling, ansiktsvatten och mask. Det är alltså det enda man behöver, förutom en ansiktskräm. Hon använde också en foundation som är bra för huden. Den låter huden andas, och förhindrar smuts att tränga in i huden. Den täcker också bra.
Efter "behandlingen" kändes huden väldigt mjuk och fräsch, eftersom alla döda hudceller var borta.
Jag tänker byta ut mina apoteksprodukter o börja använda dessa från Mary Kay istället!

Gå in på http://jeanette.ljungars.marykay.se/ och skicka en intresseanmälan åt Jeanette, så kan ni boka en tid, så får även du möjlighet att prova på Mary Kay's produkter. Det går även att handla från hemsidan då du blivit medlem.

På bilderna ser ni 3-in-1 rengöring, samt foundation. Verkligen produkter jag kan rekommendera!

Jeanette Ljungars har även en annan hemsida, där du hittar presenter, smycken, väggord, måltidsersättningar, med mera! Nätshopen hittar du här: http://mixshop.fi/.

Nu ska jag åka iväg in till stan, vi hörs senare!

3 kommentarer:

  1. låter härligt :)

    SvaraRadera
  2. Sv:

    - Visst är han skön? Åh jag jobbar med Mary Kays produkter, helt fantastiska :)

    SvaraRadera
  3. Mary kay har lugnt bästa hudvårds produkterna! :D

    SvaraRadera