tisdag 27 april 2010

MALAX-LIMPA

Vi slutade kl. 15 idag, så en kort dag blev det. Vi jobbade i fähuset, skrapade & målade. Så en bra dag med andra ord! :)

Nu sitter jag och kollar The Tyra Banks Show och mumsar på två skivor Malax-limpa med kalkon, mums!

Ikväll ska jag prova alla mina klänningar o se vilken som passar bäst till ett bröllop. Jag & Roy är nämligen bjudna till min kusins bröllop nästa-nästa lördag (8.5). Mamma och pappa, samt min storasyster och hennes pojkvän är också bjudna. Hoppas jag hittar nån fin klänning i min garderob, som inte är för kort. Jag lär väl få beslutsångest som vanligt, men i såna fall laddar jag kanske upp lite bilder på olika alternativ, så får ni hjälpa mig att välja :)

Nu börjar Top Model strax!



I miss you :'( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar