tisdag 27 april 2010

TRÄNINGSVÄRK

Idag börjar jag 12, så skönt! Jag vaknade runt 8 och steg upp, eftersom jag var pigg då. Skönt att känna sig utvilad för en gångs skull!

Jag hade tänkt dra ut på en morgonlänk idag också, men jag tror det får bli efter skolan istället. Har btw grym träningsvärk i benen. Men det känns bra, för då vet man ju att man har gjort nåt i alla fall :D Nån form av träning blir det nog idag också! Jag borde börja gå till gymet igen också, har ju ett gymkort till Finlands största gym, inte illa! Men jag tänker vänta tills förkylningen är borta helt, för det känns onödigt att åka till gymet om man ändå inte kan anstränga sig fullt ut. Då kan man lika gärna göra lite muskelövningar hemma på vardagsrumsgolvet istället! ;)

Nu ska jag äta en mumsig frukost, och sen blir det bloggläsning & sånt innan jag åker iväg till skolan!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar