torsdag 29 april 2010

OCH DET RÄTTA SVARET ÄR...

Jag har fått några roliga gissningar på vad det är jag ska jobba med på lördag. Det rätta svaret är: Jag ska sälja ballonger. Haha, kul va? ;) Jag tog jobbet eftersom jag får tjäna lite extra pengar, vilket jag behöver.

Den som gissade rätt var Jenny. Eftersom hon tyvärr inte har nån blogg, så kan jag inte länka henne, utan jag lägger upp en bild på oss istället:

(Bild från midsommar förra året) Jag till vänster, och världens bästa Jenny till höger <3

Jag kommer att ha fler "gissnings-tävlingar" framöver så att ni har chans att bli länkade! Nåt tips?

4 kommentarer:

  1. jag tar det bara lugnt! hur är din kväll nu snygging? (:

    SvaraRadera
  2. tack sötnos (:

    vad ska du göra imorgon? valborg ju ;) haha

    SvaraRadera
  3. do hadd sekärt berätta åt on at do sko jöra he ;)

    SvaraRadera
  4. L; Bra försök, men nej, de had jag int. :P

    SvaraRadera