söndag 27 juni 2010

JOBBIG NATT + FÖRSTA GÅNGEN HELT ENSAM PÅ JOBBET

Idag jobbade jag helt ensam i butiken, från att vi öppnade tills att vi stängde. Dock hade vi ju bara öppet 5 timmar idag, så det blev inte så länge, men jag var rejält nervös innan jag började i alla fall. Men det gick faktiskt riktigt bra, det var inte så himla mycket folk som jag hade trott att det skulle vara efter att allt hade varit stängt igår. Så jag är nöjd över att jag klarade det såpass bra! Och chefen var också nöjd :} (Han kom dit och granskade efter att jag hade stängt)

Nu sitter jag hos älskling, vi ska snart fara in till stan o köpa godis.

Det ska bli så skönt att få sova med Roy inatt, förra natten sov jag med Linda & Heidi, o då hade jag behövt R. Jag hade en förjävlig natt. Jag fick domningar i halva ansiktet, vilket resulterade i panik & inbillningar. Men jag ville inte väcka o skrämma upp L & H, så jag gick fram och tillbaka mellan sängen & wc och försökte lugna ner mig. Jag var även beredd på att få åka till sjukhuset (det har hänt förr pga samma sak) så jag skickade ett sms åt Roy bara så att han skulle få veta att jag inte mådde bra. Jag ville inte skrämma upp mamma, så hon fick inte veta nåt förrän i morse. Jag lade mig ner i sängen mellan varven o försökte somna, men varje gång precis då jag höll på somna så kom paniken över mig igen. Jag låg hela tiden och nöp mig i läppen & kinden för att försäkra mig om att känseln fanns kvar. Jag var hela tiden gråtfärdig med ville som sagt inte väcka L & H, så jag höll tillbaka tårarna & snyftningarna. Till slut, efter flera timmar av domningar, panik & inbillningar, så somnade jag. Jag sov tills älskling ringde för att se hur jag mådde, söto :'} Sen steg jag upp och gjorde mig klar för jobbet. Jag mådde bättre, men hade då istället blivit nervös & illamående inför min första dag ensam i butiken. Det blev dock bättre så fort jag började jobba.

Nu är jag helt slut efter den jobbiga natten & den spännande dagen. Det blir nog ett tidigt godnatt ikväll. Men först godis!

Ps. Domningarna beror på blodproppen jag hade för två år sen. Ds.


Bild från villan igår. (Mascara på spegeln, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar