lördag 26 juni 2010

I'M BACK

Hej, nu är vi tillbaka i Sandsund, back to reality. Jag hade en superbra midsommarafton igår! Som jag redan skrev så åkte vi iväg till Roys villa ute i Larsmo skärgård. Roys familj var också på villan, men vi 4 (jag, Roy, Jenny & Conny) sov i gäststugan, så vi var nog ändå mestadels ensamma.
Vi badade bastu, jag & Jenny försökte oss på att simma, men vi (jag) fegade ur, vi åt god mat som Roys mamma lagade åt oss, o så hade vi allmänt roligt och satt o pratade o drack bara :}

Idag körde Roy hem J & C till hamnen ganska tidigt eftersom J skulle i jobb, o så städade jag gäststugan & packade så länge. Sen låg jag & R och myste en stund, o så åt vi nåt o så var det dags att åka hem. Nu är vi båda riktigt slöa & bara ligger och tar det lugnt. Jag ska snart fara hem, så får jag vila ut ordentligt inför jobbet imorgon.

Det togs en del bilder igårkväll, men 90% var suddiga av nån konstig anledning (;}) och resten är inte värda att visas, haha. Så istället bjuder jag på två bilder på mig själv som jag tog igår innan vi åkte iväg, och en söt liten bild på älskling, från villan.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar