onsdag 18 augusti 2010

DÅ VAR DENNA VECKAN SLUT

..Eller ja, skolveckan åtminstone. Ja ni hörde rätt, jag fick nämligen reda på idag att jag är befriad från alla ämnen vi har torsdagar & fredagar nu denna period (från då jag gick på bagare/konditor), så det blir korta skolveckor för mig. =) Dessutom skulle jag ännu få vara ledig måndagar & halva tisdagar, eftersom jag är befriad från detta ämne också. Men jag kommer troligtvis att vara med på dessa lektioner ändå, det är ju nyttig info som jag kommer att ha nytta av i framtiden! Dessutom skulle det bli för slött att vara endast 1½ dag/vecka i skolan. Så jag väljer nog att vara där måndag-onsdag. Sen får jag ju långhelg några veckor framöver nu. Det tackar vi för =)

Idag har jag mått lite små-konstigt. Magen bråkar, vet inte vad det beror på.. Men annars har jag haft en helt okej dag. Snart ska den bli bättre, ska då nämligen iväg på kaffe till Sarah & Johnnys. Ska bli kul att träffa Sarah igen o se hur de bor! =)

Ska plocka ur & i diskmaskinen, fräscha upp mig lite & byta kläder, så promenerar jag iväg så småningom!


Vi hörs senare!

2 kommentarer:

  1. haha, ju ja hadd börja funder he en gang do bord ha han, men ingen brådska! int har ja sakna e så myki int ;D Haha

    SvaraRadera
  2. pfft :D mera kläder sko ja ha vila ha, men :D ånej do böv int skämmas! absolut int, haha :D

    SvaraRadera