tisdag 17 augusti 2010

EN BRA KVÄLL

Roy kom ju hit ikväll, o han hade inte med sig Frida som jag trodde, utan Jacob, hans lillebror. Så jag fick riktigt grabbigt besök, haha =) Dom hade med sig tv:n, som nu är på plats & påslagen, samt en massa andra småprylar som jag ska ordna upp här nån dag. Roy gjorde mat åt oss alla tre, o det var nog nåt av det godaste jag ätit på länge! Thanks honey. Tyvärr kunde de inte stanna länge, eftersom Roy skulle iväg på bio än ikväll, o imorgon väntar jobbet. Men jag följde med dom till Smedsby då dom for, så stannade vi där o blandade godis på FilmTown. Sen fortsatte jag till CityMarket där jag handlade kattsand o några NaturDiet Shakes, min favorit.

Då jag kom hem tillbaka möttes jag av detta:

Se vad stor hon blivit! Min snuttis ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar