söndag 22 augusti 2010

EN FRÅGA TILL ER

Okej, nu ställer jag en enkel fråga som jag vill att så många som möjligt, helst alla som besöker min blogg nu & då, ska svara på: VAD VILL NI SE MER AV I MIN BLOGG? Dagens outfit? Mode-tips? Vill ni veta mer om tiden före & efter min stroke? Vill ni höra min absolut ärliga åsikt om saker & ting?
Ja, vad vill ni läsa mer om?

Nu har ni chansen att säga precis vad ni tycker, samt att hjälpa mig att göra bloggen så rolig, intressant och spännande som möjligt! Så nu stänger jag av datorn, går så småningom o sova, far till skolan imorgon, o sen
 då jag slår på datorn o loggar in på bloggen så vill jag ha massor med tips & kritik & åsikter & kommentarer! Så kom igen nu, jag vet att ni kan! Ni är bäst, PUSS! 

Oldie

12 kommentarer:

  1. jag vill att du berättar i ett inlägg mer om dig själv och i ett annat inlägg precis hur du fick din stroke å sånt. sen kan du fotsätta i samma stil :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser gärna om mode, och dina outfits är intressanta att se o. bli inspirerad av. Även lite inredning tycker jag är roligt om du hade med nån gång!

    SvaraRadera
  3. jag vill gärna läsa om dina personliga åsikter om saker och ting, och mera om hur det var att ha en stroke!

    SvaraRadera
  4. Om du ska ha med dagens outfit i bloggen, skulle jag gärna se att hela är med och inte utvalda kroppsdelar.

    SvaraRadera
  5. något videoinlägg skulle också vara kul nångång :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

    SvaraRadera
  7. berätta om din stroke, vad hände - hur kändes det- hur reagerade familjen, vännerna- vad kände du osv...

    SvaraRadera
  8. berätta om din tro!

    SvaraRadera
  9. flera mera beskrivane foton

    SvaraRadera
  10. ja tycker din blogg e super bra och intressant! :) sku vara kul att höra hur ditt liv var före din stroke och jyst när du fått den. och som någon redan sa, hur din familj å vänner å alla reagerade. dagens outfits är också kul att se, du har så bra stil!

    SvaraRadera
  11. det vore väldigt kul om du kunde lägga upp någon video då och då istället för skrivandet så vore det mera varierande, berätta mer om dina nya matvanor , träning osv, för det är väldigt intressant! men fortsätt annars att skriva för du är väldigt uppskattad! hade bra :)

    SvaraRadera
  12. Mera lägenhetsbilder och inredning! :) Outfitbilderna är ju också trevliga!: )

    SvaraRadera