söndag 15 augusti 2010

EN UNDERBAR DAG

Alltså jag älskar vädret då det är såhär! Lagom varmt, molnigt & soligt om vartannat, och friska vindar. Love it!
Just nu sitter jag ute i trädgården här hemma med datorn. Jag kom nyss hem från Roys, sov där inatt. Idag ska jag packa & städa det sista i stugan, o imorgon flyttar jag! Roy jobbar ännu hela nästa vecka, så jag måste sova ensam några nätter innan han kommer dit. Men jag har ju Alecia, så det ska nog gå bra :)

Tänk, om två dagar börjar skolan igen! Ofattbart! Det ska bli spännande & roligt att träffa hela klassen igen, men samtidigt har ju nog sommarn varit alltför kort. Men så fort man kommit in i rutinerna igen så ska det nog gå bra! Jag tror faktiskt att det här året kommer att bli bättre än det första. Dels för att jag är friskare & orkar mer nu, o dels för att jag varje dag har en älskling att fara hem till, så det kommer absolut att kännas lättare då! Förra året bodde jag ju först på internat (hade inga att umgås med där) o resten av året bodde jag ensam i en liten lya. Nej fy vad skönt det ska bli att få flytta ihop med älskling! Jag fattar inte att det kommer att ske
nu
, om bara några ynka dagar :')

Nu ska jag dra tummen ur röven o börja göra nån nytta. Vi hörs senare! Puss puss puss


En sliskig bild tagen på balkongen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar