tisdag 10 augusti 2010

INTE BRA

"God" morgon! Uäh, jag vaknade i morse av att jag knappt fick nån luft. Både näsan & halsen var helt täppta. Jag kom ner o tog en strepsils, så blev det lite bättre. Nu kan jag andas bättre åtminstone. Men fy vad jag blir irriterad på min hals som bara värker o värker o aldrig slutar! Jag kan knappt svälja, det gör så ont. Ingen matlust har jag heller haft på flera dagar. Det är bara en plåga att äta. Först gör det ont i huvudet då jag tuggar, o så känner jag heller nästan ingen smak. O sen gör det ont i halsen då jag ska svälja. Snart ska jag dock försöka få i mig åtminstone en smörgås eller nåt, så att jag inte svälter ihjäl, haha.

Jag är för tillfället barn- o kattvakt. Jag sköter Heidi & Alecia. H är också sjuk, så vi tar det lugnt bara. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, om halsen tillåter det vill säga, o sen ska jag ta itu med frågestunden!

Så håll utkik, inom en timme borde frågor + svar vara uppe här! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar