tisdag 10 augusti 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Anonym sa..
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Svar: Oj, svår fråga. Men jag hoppas att jag fortfarande är tillsammans med Roy, att vi är gifta o har två barn. O så hoppas jag att jag jobbar som chef på en inredningsfirma o har mycket pengar ;)


Anonym sa..
exakt var och hur träffade du din pojkvän första gången och hur blev ni tillsammans? :) hoppas ni lever tillsammans resten av livet och gifter er och allt ja ;) kram!
Svar: Första gången jag träffade honom var då jag föjlde med min dåvarande kompis som då var tillsammans med honom, då dom skulle på bio. Jag for såklart inte med på bion, utan jag bara var med henne tills Roy kom, o sen for jag. Redan då, första gången jag såg honom, tyckte jag att han var snygg. O han utstrålade en sorts trygghet som jag föll lite för. Dock blev vi inte tillsammans förrän rätt länge efter det där, för han var ju tillsammans med min kompis då. Sen gled jag & min kompis ifrån varandra, o jag vågade börja visa lite intresse för Roy. Vi började chatta & träffas lite tillsammans med gemensamma vänner, o så blev vi så småningom tillsammans. Åh jag kommer ihåg hur jag bara var löjligt glad hela tiden, jag var ju nykär. ;)


Anonym sa..
nu kommer det många frågor i samma :D vilka olika hårfärger har du haft? och vad använder du för smink? hur fixar du håret bäst? var köper du kläder? hur lång är du? skulle du kunna skriva ett enskillt inlägg om bara dig? som lite information och så (:
Svar: Mitt hår har varit platinablondt, blondt, ljusbrunt, mellanbrunt, rödbrunt, brunlila, mörkbrunt, mörkmörkbrunt (nästan svart), o så mörkblondt med ljusblonda slingor, blondt med brunlila slingor, brunt med blonda slingor o mörkbrunt med röda slingor.. Det borde vara alla olika hårfärger jag provat på ;)
O så sminket.. Hemma använder jag oftast inget alls. I jobbet o på vardagliga tillfällen använder jag foundation, mascara o ögonbrynspenna. Till finare tillfällen använder jag foundation, mascara, ögonbrynspenna, ofta rouge o nån brun/bronze ögonskugga, o ibland ett diskret läppstift.
Håret vågar jag inte ge nåt tips för.. Jag tar inte alls bra hand om mitt hår. Jag orkar bara inte. Ibland använder jag en reparerande mask i duschen, men det är allt. Ibland plattar jag håret, dock inte ofta. Det vanligaste är att jag borstar genom håret på morgonen, sprayar & kanske tuperar lite, o slänger upp det i en knut. That's it, haha.
Jag nätshoppar mest. Då beställer jag oftast från Nelly o H&M, o ibland från Ellos o Halens. Om jag går på stan så blir det oftast nåt från Gina Tricot, Lindex, Code eller H&M.
Jag är ungefär 1,67m lång.
Absolut kan jag skriva ett inlägg med enbart info om mig själv! Er önskan är min lag, kära bloggläsare ;)


Anonym sa..
hur många besökare har du ungefär på en dag? 
skulle du vilja bli känd bloggare? jag menar du har verkligen superbra blogg! :)
vem är din bästa vän?
skulle du kunna bestämma träff med någon av dina bloggläsare? :)
Svar: Jag har allt mellan 80-150 unika besökare på min blogg per dag.
Tack! :) Jag vill gärna bli större, men inte jättekänd. Jag skulle inte vilja att typ hela Finland & halva Sverige skulle veta precis allt jag gör. Lite privat vill jag ju vara ändå ;)
Jag har flera superbra vänner, jag kan inte o vill inte välja ut en som min bästa vän. Ingen nämnd, ingen glömd :)
Ja, det skulle jag säkert kunna göra! Om det är nån som väldigt gärna skulle vilja träffa mig, så skulle det säkert gå riktigt bra!


Kajsa sa..
vill du ha barn? isåfall hur många och vad skulle dom heta då? (;
Svar: Ja, jag vill ha barn. Både jag & Roy är överens om att vi vill ha två stycken, högst tre. Molly är ett namn som vi på skoj nämnde för några år sen, o sa att vår eventuella framtida dotter ska heta. Det var som ett skämt först, men det hänger med än. Så vi får se, kanske det blir en liten Molly nån gång ;) O så tycker jag om namnet Felicia också. Några pojknamn har vi faktiskt inte funderat på än.


Anonym sa..
Vad gör du på fritiden?
Vad lyssnar du på sorts musik?
Vilka låtar är dina favoriter?
Vilken film är din favoritfilm?
SUPERBRA BLOGG ANNARS! :)
Svar: På fritiden är jag oftast med Roy. O så bloggar jag såklart, o träffar kompisar (alltför sällan dock). O lite shopping hinner jag med nu&då också, både på nätet o i stan. O så har jag ju ett stort intresse för djur, så jag sköter om djuren här hemma, o hjälper pappa med jordbruket mycket om somrarna.
Jag lyssnar mest på pop & rock. Några exempel på artister jag gillar är: Pink, Keri Hilson, Timbaland, Adam Lambert..
Mina favoritlåtar just nu är: Keri Hilson -I like, Adam Lambert -If I had you, och många fler!
Kul att du gillar min blogg! :)


Sarah sa..
Vill du fortsätta att bo i Finland? Om inte, vilket annat land?
Svar: Jag skulle gärna vilja bo i Sverige några år o pröva studera vidare eller jobba där.


Anonym sa..
är du ofta svartsjuk?
Svar: Ja, jag är rätt svartsjuk. Dock har det blivit mycket bättre än det var förut! Ibland kan jag även se på andra vackra kvinnor o önska att jag såg ut som dem.


Anonym sa..
vad är din största fobi/rädsla?
Svar: Att bli instängd nånstans o dö av syrebrist, att bli ihjälklämd, eller att drunkna. Usch!


Anonym sa..
vart skulle du hellst vilja åka? (som land) och vilken kändis skulle du vilja träffa (död & levande)
Svar: England, London!
Död: Michael Jackson
Levande: Jag skulle vilja träffa Pink o få prata med henne o krama henne! Jag har ju sett henne live på konsert, men åh jag skulle vilja få prata & sjunga med henne, o ta en massa bilder med henne o allt :')

Anonym sa..
vem är din förebild?
och vem tycker du är "vackrast i världen" av alla kändisar?
Svar: Min förebild är helt klart Pink, Alecia Beth Moore! Hon tar ingen skit & gör precis som hon själv vill! Hon är godhjärtad & klok, & hennes låttexter är bäst i världen!
Det finns så många vackra kvinnor, så jag kan inte välja där, men vackraste mannen är nog Jude Law!


Anonym sa..
Vad anser du är meningen med livet?
Svar: Oj, jag vet faktiskt inte! Ibland funderar jag på det själv, men kommer inte fram till nåt. Men jag tror i alla fall att det är viktigt att man är envis & kämpar för det man själv tycker är rätt. Att man inte låter nån trycka ner en, och att man aldrig aldrig ger upp!


Anonym sa..
Var jobbar du och har du bra lön? Vilken bransch tänker du satsa på när du blir äldre? Vad vill du bli?
Svar: Jag jobbar på M-market Inn, en liten butik i Nykarleby. Jag har väl nog rätt bra lön med tanke på att jag bara sommarjobbar där (o eventuellt fortsätter jobba några dagar/månad sen då skolan börjat)
Jag vill bli inredningsdesigner!

Tack för alla era frågor! Om ni ännu vill fråga nåt så är det bara att göra det, så gör jag ett till inlägg med frågor + svar sen! Så fortsätt fråga bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar