onsdag 25 augusti 2010

IRRITERAD

Fy vad jag hatar då lönen är försenad! Har man blivit lovad att man ska få den en viss dag, så ska man få det också! O det är inte första gången det händer.... Grrrrr!
Så det blir inget present-inköp idag nu då. Nåja, jag får ju greja på i lägenheten hela kvällen då istället, om man ska se positivt på det. Jag tänker vila från träningen idag, för imorgon blir det troligen gym igen.

Jag är helt slut efter den här skoldan, trots att vi fick sluta redan 16:00. Ska slänga mig i soffan o se Tyra Banks Show som håller på som bäst, sen ska jag laga mat åt mig, sen blir det en promenad med Alecia, o sen ska det fixas upp i lyan ordentligt! Jag ska överraska Roy som kanske kommer hit imorgon, o ha allting nästan klart då han kommer ;)

Lite senare ska jag slänga upp lite bilder! C U!

2 kommentarer:

  1. haha ;) tror do ja skrejv om te? näe. no fö att to å skriver toko men läser int e isåfall :)

    SvaraRadera
  2. bra :) ja tycker om din blogg, men brukar hopp över träningsdelen.. tyvärr ere mang som skriver om toko så man blir lejd e :s

    SvaraRadera