söndag 29 augusti 2010

MOBILBLOGG

Godmorgon! Jag vaknade nyss, är inte speciellt pigg. Vi kom hem kl. 3 från C's inatt. Gårkvällen & natten gick åt till att se flera filmer, samt dricka såklart o äta grillmat som pojkarna kom hem med ;)

Så fort jag får upp Roy ur sängen så ska vi fara till Prisma o lämna tillbaka en fin golvlampa som tydligen var söndrig då vi köpte den.. O så ska vi handla kex, för ikväll kommer storasyster & hennes pojkvän på kaffe till oss i Vasa. :)

Imorgon börjar R skolan, så då är vi båda studeranden igen. Detta betyder, att ikväll flyttar vi offentligt ihop och blir sambos! Känns underbart! :)

Nu ska jag dra upp gubben, så far vi in till stan! Lite bilder får ni sen, jag bloggar ju från mobilen för tillfället.

(O ja, det har blivit för mycket gott nu i helgen, det var ju meningen att jag skulle hålla mig till EN dag, men det är ju inte alla helger som det är villaavslutning, gubben fyller år, o så har vi kaffegäster. Jag får träna desto mer nästa vecka nu bara!)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar