tisdag 31 augusti 2010

TODAY'S A BAD DAY

Jag är trött, sur, arg, hängig, rastlös, irriterad... Allt på en och samma gång! Hela dan har varit lite upp och ner, har knappt orkat med nåt i skolan. Vi har jobbat vidare med våra montrar som ska bli badrumsmodeller, sakta men säkert. Jag slumrade till i skolan idag igen, helt sjukt! Jag måste börja gå o lägga mig tidigare om kvällarna, om det nu hjälper...

Här är några bilder på mig då jag spacklar min monter, o jag har på mig mina nya arbetsbyxor & arbetsskor som vi beställt via skolan. Jag älskar byxorna, dom gamla vita blev ju för stora!



Nu ska jag dra iväg på gym med Sarah. Sen ska jag mysa med Roy resten av kvällen, vi firar 4 år tillsammans idag!

3 kommentarer:

  1. Du kanske inte borde träna så mycket de dagar du går i skolan, jag menar det verkar ju vara en hel del fysiska lektioner i din skola.

    SvaraRadera