söndag 17 oktober 2010

ÄCKEL | OUTFIT

Godmorgon! Jag sitter här med lite ångest över hur onyttig jag varit den senaste tiden. Igårkväll åt vi pizza på PikkuQuattro som det rann fett ur!! Fy, jag lämnade mer än halva pizzan på tallriken o gick därifrån äcklad och besviken.
Jag vet att ni inte tycker om då jag skriver om sånt där, så jag ska inte skriva mer om det. Men jag säger bara: Jag har två dagar kvar som tonåring. Sen lämnar jag de ohälsosamma tonåren bakom mig, o försöker börja om på nytt; Med nya vanor, bättre val och en strävan efter att få må bra med mig själv. -För det gör jag inte nu.

Jag tänkte också slänga upp min mysigaste och skönaste outfit jag haft hittills i höst:
Jag vet inte var "dubbelhakan" som inte är en dubbelhaka kom ifrån?
Ja, nog tramsat. Nu måste jag ta itu med städningen här. Det ser ut som en svinstia, ni anar inte! O sen ska jag försöka dra ut gubben på en promenad i det fina vädret, o så ska jag rensa bort allt onyttigt ur våra skåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar