måndag 4 oktober 2010

AJ AJ AJ...

{Jag hinner klämma in ett litet inlägg här innan jag far till skolan}

Godmorgon! Jag kom mig knappt upp ur sängen alltså. Gud vilken hemsk träningsvärk jag har! Det gör ont i hela kroppen för varje steg jag tar och för varje rörelse jag gör. Jag var nog lite för vild på fotbollen igår, haha. Det känns som att halva min rygg är ur led typ, inte skönt! Men idag ska det jobbas flitigt ändå!

Jag sitter o äter smörgåsar med skinka & ägg, och activia som ska hjälpa mot uppblåst mage. Jag tänkte prova på det ett tag nu o se om det hjälper. Har ju haft magproblem ett tag nu.. Inte kul då man ska försöka orka göra nåt vettigt i skolan också.

Nu måste jag börja röra på arslet o göra mig klar för att åka till skolan. Jag har tidsinställt ett inlägg som borde komma upp kl. 10. O så hörs vi då jag kommer hem!

Ha en bra dag! Puss puss

1 kommentar:

  1. Klockan 19 blir no bra :) Men var och vad? Börjar e bli fö mörkt fö en promenad tå rej?

    SvaraRadera