torsdag 7 oktober 2010

MIN ONSDAG

Idag hade vi som sagt bara 4 timmar yrkesritning, från 12.15-16.15. Tiden gick ganska fort, men jag hann tappa tålamodet några gånger innan jag fick allt som det skulle vara. Vi fick prova på att rita olika knepiga figurer nu i början bara. Sen ska vi börja rita hus o sånt, alltså planritningar. Jag ser faktiskt framemot det, för det gick riktigt bra mot slutet med mina figurer fastän jag aldrig trodde att jag skulle lära mig det där skitsvåra programmet.

Nu har jag en pizza i ugn. Ska slänga i mig den o fara iväg till Sarah's. Det ska bli trevligt! Hon ska bl.a. få sina produkter från Avon, o sen får vi se vad vi hittar på. :)

Här får ni två bilder från dagens yrkesritning som Cecci tog då jag satt o bannades åt datorn:


Vi hörs mer senare då jag kommer hem!

4 kommentarer:

  1. http://bloggpriset.ylebloggen.fi/nomineringar/

    SvaraRadera
  2. om do vill så sko e va kul me na fotografering ijenn.. om du it hatar me alltfö myki vill sej :)

    SvaraRadera
  3. mm :)

    men no kan jo vi ta höstbilder iallafall, tå har du jo flejra!

    SvaraRadera
  4. ja :) do kan vel fast skick na på lördasdan ele sondasdan om do vill att vi ska fa på na fotografering :)

    SvaraRadera