onsdag 6 oktober 2010

RANDOM

Jag hittade en lista inne på bilddagboken som jag tänkte fylla i, så kanske ni får veta nåt som ni inte redan visste om mig.

1. Det första du tvättar i duschen?

Håret.


2. Gillar du kaffe?
Nej fy, jag hatar det!


3. Hur mår du just NU?
Trött & slö, men annars bra!


4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Y


5. Berätta om din senaste dröm.

Oj, jag drömde att jag hade lagt ut nakenbilder på bloggen... Hahaha! ;D

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?

Nej, jag tröttnar fort om jag äter nåt för ofta.

7. Vad vill du ha just nu? 

Pengar!!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Jo.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Beror på vad det är för glass.

10. Använder du smileys?
Det händer.

11. Har du träffat någon kändis? 
Pink & Erik Grönwall ;)

12. Gillar du keso?
Alltså grynost? Ja, det är gott.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Garou -Burning

14. Hur många länder har du besökt? 
Finland & Sverige bara.

15. Är dina föräldrar stränga?
Ibland.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? 
Aldrig!!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
Jo, en hel del.

18. Brukar du hyra film? 
Ibland, önskar att jag gjorde det oftare.

19. Var kommer du vara på lördag? 
Jag åker kanske hem på lördag.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? 
Nej. Men jag kommer ihåg det. (Eller ja, vem gör inte?)

22. Vad åt du till lunch? 
Inget.

23. Har du lockigt hår? 
Sådär fult halvlockigt.

24. När grät du senast? 
Igår.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? 
Det händer varje dag. ;D

26. Favoritårstid? 
Sommar & vinter.

27. Vem höll du senast i handen? 
Roy.

28. Sover du med TVn på? 
Nej.

29. Tycker du att du är gammal? 
Nej, men tiden går alltför fort. Är ju snart halvvägs till 40 ju! :O

30. Är du mörkrädd? 
Ja, sjukt mycket :(

31. Gillar du ditt liv just nu? 

Det kunde vara bättre, men så är det ju alltid.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
Två gånger.

33. Har du bra syn? 
Ja, o tur är väl det!

34. Var är dina föräldrar just nu? 

Hemma tror jag.

35. Vad har du på dig just nu?
Mjukisar & linne.

36. Vad var det senaste du köpte? 
Mat.


37. Hatar du mer än 3 personer? 
Hatar är ett starkt ord, men ja, jag gör nog det.


38. Använder du sushipinnar? 
Nej.


39. Äger du ett vapen? 
Nej!


40. Gillar du ditt hår? 
Inte mitt egna, men lösfrillan gillar jag!


42. Gillar du dig själv?
Jag försöker trots allt.


43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? 
Jag är pappas flicka, men jag kan prata om mer personliga saker med mamma.


44. Hur ofta använder du MSN? 
Nästan aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar