måndag 4 oktober 2010

TREVLIGT TROTS STRESS | KVÄLLENS FUNDERINGAR

Hej! Förlåt för dålig update, men jag har haft en väldigt stressig dag idag. Dock har jag hunnit med mycket kul också, bl.a. gått på loppis med Cecci, o umgåtts med Sarah.

Skoldan var helt okej också. Vi jobbar som sagt i en lokal i Vörå några veckor framåt, vi slipar & lackar ett stort dansgolv, och målar en trappuppgång. Så det finns nog att göra. Men idag var faktiskt första dan på sjukt länge som jag inte kände att jag var dödstrött då jag kom hem från skolan. Så himla skönt! Men nu är jag desto tröttare istället, för gosh vad jag har stressat på idag! Helt sjukt. Måste komma ihåg att bara sitta ner o slappna av emellanåt också. Är sjukt dålig på att slappna av. Men det är en lång historia, vi tar det en annan gång.

Ja, Sarah kom ju som sagt hit ikväll. Vi for en sväng in till h&m, där jag köpte en födelsedagspresent åt henne som hon fick välja själv. Åt mig själv köpte jag ett par leopardmönstrade tumvantar o ett leopardmönstrat sportlinne. Kärlek! 
Sen kom vi tillbaka, satte oss i köket o drack juice och pratade om allt möjligt. O sen kollade vi Biggest Loser varvat med Top Model o åt glass. Så en väldigt trevlig kväll har jag haft! :)

Jag skulle ladda upp lite bilder nu också, men bloggen vill tydligen inte samarbeta nu ikväll, så vi skiter i det då.

Roy sover redan(!) så jag ska gå o göra honom sällskap nu. Vi hörs kanske imorgon före jag far till skolan, annars hörs vi då jag kommer hem!

Obs! Kom ihåg att göra spännande antingen eller-listor åt mig i inlägget under :) Puss!

___
Kvällens funderingar:
-Jag ger & ger, men vad får jag tillbaka?
-Man behöver inte alltid säga exakt vad man tycker.
-När ska folk lära sig att säga tack?
-När ska JAG sluta att störa mig på småsaker?

GODNATT! 

1 kommentar:

  1. he e bra att allti säg va man tycker :) annos stör man jo se på e!

    SvaraRadera