måndag 11 oktober 2010

VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGG?

Hej! Jag ber om ursäkt för bildlösa inlägg på sistone, men jag har nästan inga nya bilder, o inga nya bilder alls på mig själv. Jag har planerat en fotografering med min klasskompis/vän M rätt länge nu, men vi får se när det blir av. Det är alltid nåt som krockar för oss, för vi har jämt fullt upp båda två, haha.

Snart (om jag får bestämma) så far vi in till stan o köper lite födelsedagspresenter åt mig. Haha, Roy vill inte gå in i klädbutiker osv. själv, så jag får så lov att följa med. Men det gör inget, jag vet redan vad jag ska få, jag har ju valt det själv, såå ;) Vad det blir får ni inte veta förrän jag har fyllt år (den 19:e) o alltså fått presenten.  får ni veta!

Åh det känns som att jag har världens tråkigaste blogg just nu, men jag har verkligen ingen ork efter mina tunga skoldagar att fixa mig o ta en massa bilder o skriva en massa intressanta inlägg. I'm sorry.. Jag skulle gärna ta en massa kort o sådär, men jag har verkligen ingen ork för det nu då vi har så långa skoldagar o allt.. Men snart får jag höstlov, så då ska min blogg minsann bombas med bilder o massor med inlägg. Det låter väl bra? Lite videoinlägg ska jag försöka fixa också, om jag vågar haha ;)
Hjälp mig att göra min blogg bättre genom att berätta vad ni vill se mer av!

1 kommentar:

  1. kanske du borde ta en kort bloggpaus? :) planera lite inlägg, ta massor med bilder?

    SvaraRadera