söndag 28 november 2010

BLAND DATORER OCH BH:AR

Hej! Förlåt för usel update idag (igår), men jag har firat lillajul med min familj och med Roys familj hela dan, o så har jag inte har haft nån vidare bra tillgång till dator. Men nu får jag sitta en stund vid en gammal dator som Roy fixat upp som står i hans gamla rum. Tangentbordet är jobbigt att skriva på, så det tar en stund att skriva detta inlägg.. Men bättre än ingen dator alls :)
 
Ikväll har vi suttit o kollat på olika minilaptops o funderat på vilken jag ska köpa.. Men vi har inte bestämt oss än. Det finns ju massor. O mamma har lovat att betala halva åt mig, så jag måste väl passa på då :D ..Då jag får min skatteåterbäring så har jag kanske råd. Så då slår jag till!.. Måste få en dator nu! Bloggen får ju minst sagt lida av detta, buhu :(
 
Haha, nåja. Jag har också suttit o kollat på Victoria's Secrets bra's ikväll. Roy ska kanske köpa en åt mig i juklapp :D Måste bara bestämma mig för vilken jag vill ha.. Inte så lätt då det finns så sjuukt många olika modeller, mönster & färger. Så om det finns nån erfaren VS-bh-användare där ute som läser detta, så får ni gärna ge tips på vilka bh-modeller som är bäst hos VS. Gärna nåt som ger en fin cleavage. ;)
 
Jag har förresten också lite nya bilder på kameran, som jag dock inte kan föra över för att jag glömde överföringssladden i Vasa (klumpeduns), så ni får nöja er med gamla bilder så länge. Men imorgon far vi ju tillbaka söderut, så då kommer jag att ladda upp lite nytt åt er. Håll uuuut!
 
Ja ja, men om ni nu har lust så får ni gärna ge tips på billiga & bra minilaptops (behöver inte ha några extra finesser, ska användas nästan enbart till att blogga), samt hjälpa mig lite med min bh-shopping från VS. ;)

Jag fick förresten ett par jättefina örhängen av Roys mamma idag, o så godis hemma i Kovjoki som tomten hade lämnat på trappan åt oss. Jag hade tydligen varit snäll i år igen ;)
Men nu måste jag sluta babbla o gå o lägga mig så småningom.
 
Puss puss, & godnatt!  
Bilder från december -09.

2 kommentarer:

  1. Först angående minilaptop: innan du köper en så tänk efter om du orkar med en liten skärm, jobbiga tangenter, lite utrymme.. osv. Om du mest använder datorn hemma och inte reser så mycket förstår jag inte hur nån skulle vilja ha en. En vanlig är lite dyrare men måste inte kosta jättemycket.
    VS: kan inte säga så mycket, men tänk på frakten då det kommer från USA. Det kanske skulle vara förmånligare att köpa fler på en gång, iofs kostar det ganska mycket men om du har nån kompis t.ex. som också vill beställa kan man ju dela på frakten.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina åsikter & tips! :)

    SvaraRadera