lördag 27 november 2010

I NEED YOUR HELP

Jag klarar inte av att vara utan dator mycket längre nu.. Visst, jag får låna Roys dator ofta, men det är inte alls samma sak som att ha en egen. Jag vill kunna ha mappar överfulla med bilder utan att behöva undra om det är till besvär för nån annan. O jag vill kunna ha tillgång till datorn hela tiden, jag klarar inte av att ha det begränsat sådär. Jag har hittat några minilaptops till bra priser som jag funderar på.. Men det krävs ju att man har lite pengar då också. Så jag vet inte.. Kanske mamsen & pappsen är generösa o köper en åt mig samtidigt som de köper en åt lillsyrran? ;) Haha nej, det vågar jag inte hoppas på. Men kanske om jag är extra snäll o ser på dem med puppy eyes så.. Hahaha, I wish.

Denna ↓ har jag iallafall kollat på.. Nån som vet om den är bra eller bara nåt skit? Det är en Packard Bell DOT 10,1" o den finns här.
 
 
O så hittade jag denna ↓ , en HP 10,1" som finns här. Nån som vet nåt om den?
  
 

7 kommentarer:

  1. Ja tror et ja sku ta hante blå jag.. et va ja jämfört på tekniset tiedot :P di e ju nästan precis lika menmen.. hante råsa had ju me photoshop å he kanske dy vil ha så :)

    SvaraRadera
  2. altså me all sånde minilaptopar så ere jo ett stort MINUS att man knappt sir na i skärmin, obekvämt att skriv på smalt tangentbord, rekommenderar at do skaffar en extern hårddisk på sama gang fö man vejt alder når laptopen slår ner, minilaptopen e bäst me Xp enligt va jag själv ha prova + an blir sekärt rikti slö med virusprogram i.. enda PLUS ja kan säg om minilaptopen e att man kan ha med an vann som helst :)

    SvaraRadera
  3. O en mac, nja.. Har inte råd med en sån nu, haha :D

    SvaraRadera
  4. Linda - de e ju inte minilaptopen som gör den skit, utan vilken prestanda den har, vanli laptopar kan å va slö å skit fö att di har dålit prestanda å minn!

    SvaraRadera