onsdag 18 juli 2012

Onsdags-babbel

Hej på er! Jag sov olagligt länge idag (till kl. 10 ungefär), men oj så skönt det var! Jag är i Sandsund nu, sitter och väntar på att Roy ska sluta jobbet och komma hem.

Det är mycket på gång just nu. Jobb, planering av förlovningsfester, loppisrace, Jakobsdagar, lägenhets-panik, osv. osv. Roligt, men stressigt!
  
Jag sa ju att jag skulle försöka göra ett till inlägg om Riga igår, men det blev inte av då jag inte var hemma så länge. Ni får vänta på det tills ikväll, eller så imorgon! Det kommer nog :)
  
Jag kom just på att jag inte har visat er vad jag shoppade i Riga, ni kanske vill se? Jag ska slänga in lite bilder från kameran strax så ska jag visa er! Stay tuned..
Irrar runt i Gamla stan...

3 kommentarer:

  1. Hahahah tycker du att 10 är länge..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nog med tanke på hur slö dag jag hade igår och när jag gick och la mig :D Jag borde ha varit uppe vid 6 med tanke på det, haha.

      Radera
  2. Efter ett dygns knarkande av Strepsils, insmorning av vic och kurering med varm svartvinbärssaft med honung så byri e kännas liti bäter, tack! :) <3

    SvaraRadera