tisdag 16 november 2010

HEMMA I KOVJOKI

Hallå! Jag kom hem till Kovjoki runt 11-tiden idag. Mamma o pappa har några dagars semester, så dom har åkt iväg till badhotell Eden o ska vara där 2 nätter. O då ska jag som sagt vara barnvakt o ta hand om allt här hemma så länge dom är borta. Så jag är i Kovjoki ända till torsdag nu.
Jag är för tillfället ensam hemma, men ska snart hämta Maria & Heidi från skolan. Sen kommer Linda & Janina hem, o sen hämtar jag Robin från hans praktikplats.

Alecia & Nelly busar runt här, jag saknade dom då jag var i Vasa.. Det var så ovant att vara där utan dom. Så det var så kul att se dom då jag kom hem igen, mina busungar :)

Jag sitter o bloggar från mobilen för tillfället, min dator pajade ju igår. Jag ska be om att få låna Lindas dator då hon kommer hem.

O jag såg att jag har vunnit en tävling igen :D Jag blev sjukt glad!! Så fort jag slipper in på en dator så skriver jag mer om det!

Vi hörs lite senare, nu ska jag hämta Maria & Heidi! Puss puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar