torsdag 11 november 2010

SOVMORGON

Godmorgon! Jag fick ha lite sovmorgon idag, för vi börjar inte förrän 12:15 :D
-himla-skönt!!
Så nu hinner jag ju t.o.m. blogga lite innan jag drar iväg, o så ska jag laga kyckling dessutom. Roy är hemma från skolan idag eftersom han är sjuk, så jag måste ju se till så att han får nån mat i sig också. Ni vet, karlar. ;)

Idag ska det förhoppningsvis (om jag vågar) fixas fler hål i öronen. Jag har köpt steriliserade nålar från apoteket, så Rosanna ska göra det åt mig. O ja, hon har gjort det hundra ggr förr på andra, så ni behöver inte vara oroliga! Det enda jag är rädd för är att det ska göra så ont.. Jag är nämligen extremt överkänslig i huvud- och ansiktsområdet (plus hela vänstersida av kroppen), vilket jag fick på köpet med min blodpropp. Så vi får se om jag vågar, o ni får såklart veta hur det gick så fort jag kommer hem! :)

Nu måste jag börja göra lite mat åt oss, min mage kurrar och huvudvärken kommer smygande... Puss!
DET KOMMER MER SNÖ :D

1 kommentar: