måndag 27 december 2010

DAGS FÖR EN TATUERING?

Jag har länge velat göra en tatuering med den här texten;

O nu har jag bestämt att den ska sitta på min vänstra handled.
Den ska va ca 8cm x 1,5cm stor, i svart skrivstil.
Nån som vet ungefär vad en sån skulle kosta?
Nån som tatuerat sig på Valhalla i Vasa? Är de bra & säkra?
 
Jag ska göra en sån tatuering så fort som möjligt, men jag är livrädd.
För jag är nämligen extremt överkänslig på vänster sida av kroppen efter min stroke, men jag vill ändå att den ska sitta på vänster handled eftersom den ska symbolisera min förlamning, o visa att man kan klara vad som helst bara man är envis och aldrig ger upp.
Den tatueringen skulle betyda väldigt mycket för mig, men jag är väldigt rädd för smärtan.
 
{Inte min arm}

1 kommentar:

  1. valhalla är bäst! men förbered dig på ett halvårs väntetid!!!

    SvaraRadera