tisdag 28 december 2010

GÄÄÄÄÄÄSP....

God morgon! Gaaad vilken natt! Haha nej, lite trött bara.. Jag, Linda & Maria sov i vår stora säng, o Roy fick ligga på soffan. Jag orkar knappt hålla upp ögonen, men Maria är så morgonpigg o ville få upp oss allihopa, så jag sitter här nu iallafall fast jag skulle platsa bäst i sängen en stund till. ;}

Vi ska strax äta frukost, men först får vi ta oss an projektet att få upp Roy, som nu har flyttat från soffan till sängen där han säkert skulle ligga hela dan om vi inte draaaaar upp honom, haha. Sen drar vi ut på stan i kaoset bland alla andra shoppingsugna människor. Jag känner på mig att vi kommer att slockna tidigt ikväll.
 
Jo förresten, jag ska kanske springa in till en tatueringsstudio också o fråga om priser o sånt, så får vi se då om det blir av direkt eller om det får vänta ett tag än. Jag är i alla fall 110% säker på var & vad jag vill tatuera, o det har jag varit länge. Jag tycker att det är sjukt viktigt att man planerar sin tatuering noga eftersom man ska leva med den resten av livet. Man vill ju inte ångra sig nästa dag, eller hur? Åh, nu blev jag nervös haha ;(
 

3 kommentarer:

  1. Varsågod :) du kan ju hojta till om du ser den i Finland nånstans, har bara sett i Sverige. Men det kan hända att kicks har nåt av dessa produkter också. Min vän har också ett av björn Axens torrschampo som är bra med det är dyrare, har dock inte testat själv :)

    SvaraRadera
  2. Betalar du annars skatt på det du tjänar på från avon ?

    SvaraRadera
  3. Anonym; Nej, det gör jag inte. Har inte kommit upp till såna summor än ;)

    SvaraRadera