torsdag 16 december 2010

FINDIT

Nu har jag suttit o slängt upp lite annonser på Findit.fi, så jag hoppas att jag får sålt lite grejer. Bl.a. den supersnygga transportväskan ska jag försöka sälja, som jag flera ggr haft upp här på bloggen också. Onödigt att ha den att ligga här då den ändå inte kommer till användning.
 
Nej nu blir det nog läggdags för mig om jag ska orka upp alls imorgon. Har skola från 10-13, o sen styr vi kosan hem till Kovjoki & Sandsund. Jag hoppas att bilen är klar på servicen då också, o att pappa har hämtat hem den.. Ett stort problem skulle vara ur världen isåfall. Pappa är så snäll o betalar servicen (som lär bli dyr!) eftersom jag inte har möjlighet själv. 

Vi hörs imorgon sötnosar!
  
En arg & rastlös gumma som inte vill va i famnen.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar