tisdag 14 december 2010

TÄVLING! VINN VALFRIA UNDERKLÄDER

Nu har du chansen att vinna en valfri produkt från Evas Underkläder. Vinnaren får själv välja ut vad som helst (ej rea-varor!) från sidan för max 300kr.

För att tävla så ska ni i kommentarsfältet skriva om ert mest pinsamma ögonblick, samt skriva om tävlingen i er blogg tillsammans med en länk till både min blogg och tävlingen, samt bilden från detta inlägg.
Glöm inte att skriva länk till ditt inlägg så att jag kan kolla upp att du faktiskt har skrivit och länkat.

T.ex. så här kan ditt inlägg se ut (du får gärna kopiera texten):
"Jag är med och tävlar om valfria underkläder från Evas Underkläder hos Sara. Var med och tävla du också! Tävlingen avslutas 21.12, o du hittar den här."

Om du inte har en blogg så går det även bra att du skriver om tävlingen på Facebook, samt länkar direkt till tävlingen.

Jag drar en vinnare på tisdag 21.12, så ni har en vecka på er.

P.S. Om det inte går att kommentera inlägget, så går det även bra att tävla via mail; sara_westerlund743@hotmail.com. Märk mailet med "Tävling Evas".

LYCKA TILL! 

7 kommentarer:

  1. Min mest pinsamma upplevelse e väl nog det som hände för ungefär tre år sedan. Min lillebror, som då var 12 år, kom in i mitt rum mitt i min och Js "akt"...

    SvaraRadera
  2. Mest pinsammaste händelse är för längesedan, men jag minns som det var igår. Tror det har hänt för många, men det finns inget pinsammare att komma på en toalett som man tror att är ledig, men det visar sig att det är någon där, då man öppnar dörren! PIINSAMT!

    SvaraRadera
  3. http://jennyhaverinen.blogspot.com/2010/12/ar-med-i-en-tavling-hos.html

    SvaraRadera
  4. Svårt att komma på vad som är den mest pinsamma upplevelsen. Men en sak jag kommer ihåg jag tyckte va väldigt pinsamt när jag va liten (ingen stor sak nu, men man var ju så liten då) var att vi var i affären, och jag visste att min syrra stod och plockade godis. Så jag gick fram till en lång svarthårig tjej som jag trodde var min syster och frågade om hon hittade nå godis hon ville ha, tjejen vänder sig om och de va inte min syster. Sprang därifrån snabbt :)
    http://www.facebook.com/caroline.sjoholm#!/caroline.sjoholm/posts/185035168177969

    SvaraRadera
  5. Hm, det mest pinsamma jag någonsin varit med om var då jag och min dåvarande pojkvän "hade roligt" och hans MAMMA kommer in... Hon ba "ojj... eeh..hehhe... maten är klar, ni kan ju komma och äta sen när ni är KLARA. Då lär ni säkert vara hungriga"... Jag trodde aldrig jag skulle kunna se henne i ögonen igen... :D / Jenni

    länkat här: http://jennimaatta.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment



    Mail: jennimaatta@hotmail.com
    blogg: http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Jag var gymnastikledare för 10 små 6-7 åriga barn jag skulle visa en volt alla såg upp till mig och även föräldrar var på plats för att (notera titta på sina barn!. Jag förklarade för barnen vad som kan hända och redovisade hur man skulle göra i hoppet hakan i bröstet osv. till sist tog jag sats och började springa hoppade på trampetten och sen mins jag inte något av de 3-10 sekunderna efter allt är svart tappade andan och det slutade med förskräckta barn och att jag var lyft i fötterna med huvudet nervänt, Pinsamt med STORA bokstäver*

    SvaraRadera
  7. Mitt mest pinsamma upplevelse hände för några dagar sedan, när jag var hemma hos min pojkvän och vi hade mysit lite och sådant i hans rum när, min pojkväns mamma ropade att det var mat, själv orkade jag inte gå ner och äta så jag stannade kvar i sängen. Sedan när min pojkvän kom upp igen till sitt rum och vi skulle fortsätta med att mysa och så. Så kommer hans lillebror som är 5år in och mina kläder ligger på golvet och han står och tittar på mej och min pojkvän, efter en liten stund springer han ner och ropar till sin mamma att vi är utan kläder i min pojkväns rum. Viste sedan inte hur jag skulle våga mej ner och se hans mamma, med tanke på att de är lestadianer och inte jag är det så... Så jag tycke det var oerhört pinsamt, för han hann ju se lite för mycket.. ;s

    SvaraRadera