torsdag 16 december 2010

VRÅLÅK & JULKLAPPAR

God morgon! Idag känner jag mig både friskare & piggare! :} Jag vaknade t.o.m. innan klockan ringde, o det händer inte varje dag!
Jag måste snart hoppa i duschen, o så ska jag äta lite frukost o göra mig klar, o så slår jag mig ner här en stund sen om jag hinner. Sen får vi se om jag far iväg tidigare så att jag hinner äta lunch i skolan, eller om jag äter nåt hemma innan jag far.
Jag känner på mig att folk kommer att se konstigt på mig idag då jag kommer med chryslern, haha. Jag hittade en bild som jag ska visa er..
Nästan exakt sådär ser den ut. Snygg va? Hahaha. En äkta amerikansk automatväxlad fuling ;} Den är btw skitrolig att köra!

Efter skolan far jag in till stan på lite ärenden samt handlar klart alla julklappar. Det är några klappar kvar som är halvklara, o det är ju julafton om bara 8 dagar(!) så jag vill få allting klart nu. Hatar att vara ut i sista minuten ;}
  
Har ni handlat klart alla julklappar? 

2 kommentarer:

  1. nej det har jag inte. Och jag ville få panik då jag konstaterade det redan är nästa vecka! :D bråttom bråttom..

    SvaraRadera