tisdag 18 januari 2011

8 SANNINGAR, 2 LÖGNER

Nu ska vi göra en kul grej. Bara för att jag vill se vad ni egentligen tror & tänker om mig ;}
Jag skriver 10 saker om mig själv, o ni ska lista ut vilka två som inte stämmer.

1. Jag har haft nån form av skador på alla mina kroppsdelar.
2. Jag har haft kvarsittning en gång i mitt liv, o det var då jag kallade vår lärare för "jäkla fetto".
3. Jag är livrädd för spindlar.
4. Jag har åkt ambulanshelikopter.
5. Jag har haft muskeln krossad i benet.
6. Jag skulle kunna tänka mig att ha 10 katter som bodde hos oss.
7. En av alla mina drömmar är att bli veterinär.
8. Jag är superbra på huvudräkning.
9. Jag är också bra på geografi.
10. Jag har spelat fotboll.

Så, vad tror ni om mig egentligen? Vilka två punkter stämmer inte? :} Jag delar ut länkar till de 3 första som gissar rätt! 
Bild från sommar -09.

16 kommentarer: