onsdag 19 januari 2011

HÄR TÄNKER JAG SITTA HELA DAN

Oj, nu blev det många tävlingsinlägg här, men då man är sjuk o inte kan göra nåt annat än att sitta vid datorn, så då kan man ju passa på att tävla lite o hoppas på att man vinner lite fina priser ;}

Just nu sitter jag o smaskar på lite salta nötter. Gott & bra med nåt salt då man är lite dålig i magen! Visste ni att lite chips är superbra att äta efter att man har spytt? Saltet binder ihop magen. Ja, det är sant. Så skicka iväg sambon/syrran/mamma till butiken efter en påse chips eller salta nötter nästa gång du spyr, o så äter du lite, typ en halv näve, så ska du se att det känns bättre direkt! :}

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar o leta efter lite fler tävlingar som jag (och ni) kan delta i!

5 kommentarer:

  1. räknar du med att alla har pojkvän eller?

    SvaraRadera
  2. Anonym} Nej, o därför gav jag ju två andra alternativ. :)

    SvaraRadera
  3. jo, men det verkade lite som att du inte räknade med de manliga läsarna, utan bara skriver till dina kvinnliga läsare. Syster och mamma är inte könsbundet, så du kunde hellre ha valt partner som alternativ.

    SvaraRadera
  4. Anonym} Nejmen är det verkligen sådär noga? Men visst, jag ändrar det så är vi alla nöjda :)

    SvaraRadera