söndag 30 januari 2011

LEDIG MORGONDAG = WALLANDER IKVÄLL

Nu har jag fixat lite blanketter & grejer som ska lämnas in till Fpa imorgon. Vi är lediga imorgon eftersom vi har varit på övertid flera dagar i skolan de senaste veckorna.. Vilket jag är himla glad för. Ska bli så skönt med en extra dag ledigt sådär efter helgen! :}
Så imorgon ska jag också storstäda hela lägenheten så länge Roy är i skolan, eftersom det inte blev av nåt med städningen i torsdags som det var menat. O så ska jag kanske träffa Jenny, men bara ifall hon mår bättre o orkar. Hon är nämligen lite sjuk, stackarn.

O eftersom jag får sova längre imorgon så ska jag, efter Solsidan ikväll, passa på att kolla Wallander-Hämnden. Jag älskar Wallander-filmerna! Synd att de kommer så sent bara, jag kan aldrig kolla dem om jag ska till skolan nästa dag. Men nu då jag är ledig så :}

Gillar ni Wallander?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar