söndag 30 januari 2011

LAZY SUNDAY & TRÄNINGSSNACK

Jag har absolut inte gjort nåt av värde än idag, men det är så himla skönt att bara ta det lugnt ibland! Dessutom känns det som att min envisa förkylning äntligen börjar släppa, så förhoppningsvis kan jag börja träna lite nu igen så småningom. Har inte vågat mig på nåt annat än promenader så länge jag har varit sådär förkyld, jag har varit så tung i både kroppen & huvudet. Frågan är bara var jag ska hitta inspiration & motivation till att träna? Jag skulle verkligen behöva få en spark i baken för att komma igång. Största problemet är nog ändå att jag har så himla tunga & långa skoldagar, så jag är oftast helt slut då jag kommer hem. Men 1-2 dagar/vecka plus helger skulle jag ju kunna försöka hålla igång på nåt vis åtminstone. O jag vill ju verkligen träna, frågan är bara med vad? 
..Nåja, en sak som har med detta att göra är redan bestämd, men det tänker jag inte avslöja innan jag börjat på. Det är en grej som kommer att få mig att må mycket bättre. O jag längtar som tusan tills jag kan börja på (det går inte än av olika anledningar) ..Ni kan ju gissa?
Sen då det är påbörjat så är det bara träningen som saknas. Kom gärna med tips, & peppa mig gärna! Jag behöver lite hjälp för att komma igång.. ;}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar