söndag 30 januari 2011

SOLO

Jag har spenderat morgonen/förmiddan med denna underbara tidning framför mig. Massor med tips & härligheter att läsa nu i vinterkylan. Jag funderar starkt på att tacka ja till erbjudandet "Få 4 nummer av SOLO och en neccessär fylld med smink för bara 9,90€ + porto" ..Jag skulle spara en hel del, jämfört med om jag skulle köpa varje nummer skilt i butik för 5,60€/st. Jaja, vi får se hur jag gör, men tanken lockar :}

Vädret idag är förresten underbart! Sunny sunny. O så tyckte jag inte att det verkade speciellt kallt då jag var ute fram o tillbaka, men det är nog säkert ett antal minusgrader ändå, med tanke på att solen skiner.

Nåja, nu ropar svärmor att maten är klar, så vi hörs senare! 

2 kommentarer:

  1. billigt för att vara från sverige :O :D

    SvaraRadera
  2. Men sen e portot säkert about 2e/tidning. De e de iaf från VeckoRevyn..

    SvaraRadera