söndag 23 januari 2011

OFF TO WORK

Nu är vi tillbaka i Vasa. Jag är lite piggare efter att jag fått vila ögonen en stund, så det ska nog gå bra att fara o sköta ikväll ändå. Jag saknar ju dom söta små barnen :} Om 20 minuter ska jag börja fara.

Jag har sänkt lite fler priser på min bloppis, så ni kan ju kika in där om ni vill.
Jag uppdaterar inget mer ikväll sen, kommer hem så sent så att det är bara att hoppa bums i säng så att jag orkar till skolan imorgon. Så ni får klara er tills imorgon utan mig, buuhuu ;}

Nu innan jag drar iväg så ska jag skriva ner vad jag mest av allt vill ha/göra just nu;
-Börja spela innebandy
-Få svar på hur det blir med rehabiliteringen
-Resa iväg till södern o stanna där två veckor (för vilka pengar?)
-Ha lite varmare väder o så småningom vår & en lång sommar
-Bli av med förkylningen

..Det var det just nu. Vi hörs imorgon! Ha det bra 

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ville vara med i min Grace Cole Momnets Calm Tävling!
    NU har jag en NY spännande tävling där du har chans att ´vinna en exklusiv ring från Dyrberg/Kern värde hela 550 kronor!

    Kika gärna in & var med!:)

    http://hannahsthlm.blogg.se/2011/january/ny-tavling-vinn-ring-dyrberg-kern-fran-elv.html

    Kram från Johanna @ http://www.hannahsthlm.se

    SvaraRadera
  2. Vet du va? nu ska du få hjälp me för en gångs skull :D

    Hur får man annonserna att synnas på bloggen? ja har registrera mig på hede Adsense.. men vejt itt hur man ska få tag i annonser?

    SvaraRadera
  3. sv: okej? var hittar ja ti programmen tå?..

    SvaraRadera
  4. sv: okej tack! ja ska prov he :) har du he själv?

    SvaraRadera