onsdag 26 januari 2011

OM JAG FICK BESTÄMMA...

...Så skulle alla mördare, pedofiler & våldtäktsmän få myyycket högre straff! Om man förstör nån annans liv så ska man få lida för det ordentligt själv också! Minst 10 år fängelsestraff, ju grövre brott desto längre bakom lås & bom!
 
...Så skulle idealet för kvinnor vara strl 34-42 istället för 30-32!! Dock så tycker jag att storleken inte spelar nån roll alls så länge man är frisk & hälsosam! Man kan vara hälsosam vid storlek 32, och även vid storlek 44. Det är ju benstommen som bygger kroppen. Men som sagt, size zero-idealet borde inte finnas! Det skapar ätstörningar & svårt sjuka unga kvinnor.
 
...Så skulle bindor & tamponger vara GRATIS! Ingen ska behöva betala för ett sånt lidande som vi kvinnor utsätts för varje månad!
 
...Så skulle tobak & snus sluta tillverkas helt & hållet! Det förstör så många liv, helt i onödan!

Håller ni med mig? 

3 kommentarer:

  1. På tal om gratis tamponger, har jag bloggat om det här: http://sofiamaa.blogspot.com/2011/01/gratis-tamponger.html

    Som jag skriver i inlägget, jag hoppas fler och fler skulle upptäcka menskoppen. Men visst, gratis tamponger är najs för dem som menskoppen inte passar åt. Men jag tror fler skulle gilla menskoppen än de tror! :)

    SvaraRadera
  2. håller helt med! :) p.s gillar din blogg =)

    SvaraRadera